1/10/12

KREATIV

Idag har jag varit ledig. Inte gjort så vidare mycket. Kollat igenom lite kläder som jag ska ha med mig till Thailand. Nu är det bara 23 dagar kvar, sen drar vi. Ska bli lovely! Jag har även suttit i snart tre timmar och skrivit dagbok, för hand. Det är skönt och jag älskar när man kommer in i det. Roligare att kunna titta tillbaka i en bok än i en blogg. I min bok har jag hemligheter, hemligheter jag inte kan skriva i bloggen. Jag tycker inte om att vara så offentlig som jag tidigare varit. Jag skriver ju faktiskt för mig själv. Bloggen är mer till för linköpingsvännerna som vill ta del av vad jag styr med. Och inte ni som är snokare och enbart nyfikna. Blir trött på er som publicerar anonyma kommentarer, och speciellt när ni skriver som ni gör. Att jag är gravid? Ni skriver det som om det vore något negativt och det gör mig ledsen. Ni borde väl vid det här laget även kunna skriva vilka ni är. Sjukt lågt ialf. Och om jag nu skulle vara gravid, så skulle jag inte dela med mig av det till er, utan bara till mina vänner, vad trodde ni egentligen? Bajs och hej!

1 comment:

  1. barreeee min mobileee dog ..orkar inte ladda den.älskar dig och vi ses i veckan vaaaaa

    ReplyDelete