12/22/11

EN OCH EN HALV DAG KVAR TILL JULAFTON OCH JAG MÅR SKIT.

Jag har en känsla av att detta kommer bli den sämsta julen ever. Vet ni varför? Jo, för att jag älskar julbordet, (ialf mammas) nu kommer jag iofs inte fira jul hemma med mina föräldrar men ändå. Det spelar ingen roll. Jag älskar julbord och det sjukt tråkiga med den här julen är att jag inte kommer kunna äta någonting. Jag har inte kunnat äta någonting på flera dagar. Allting smakar päckel, allting smakar samma sak. Så fort jag stoppar något i munnen så får jag en syrlig/söt smak längst bak på sidan av tungan. Det smakar verkligen skit, jag kan inte njuta av någonting. Inte ens en bit choklad smakar choklad. Jag hoppas lite inombords att detta går över tills på lördag men det tror jag ju knappast så några njutbara tuggor blir det då inte för mig på julafton, jag får gå och vara hungrig istället och avundas alla andra. BAJS!!!!

No comments:

Post a Comment