11/15/11

FÖRUTSÄGBAR

Förlåt mig, men jag kan inte låta bli. Egentligen borde jag kanske rita små puffiga moln, röda hjärtan och rosa pussmunnar över hela detta inlägg. Vilken annan tjej som helst hade i alla fall gjort det. Börjat hoppa av glädje då den tredje boken är ute och att det snart kommer som serie. Jag tycker att detta är lika töntigt som Barbie och Ken. Hursomhelst, jag är inte den typen av tjej. Jag gillar inte böckerna, jag gillar inte Fahrman överhuvudtaget egentligen. Allting är så himla förutsägbart och intetsägande över henne, och det ger mig absolut ingenting. Jag fick den första boken av C nån gång förra året, jag läste kanske tio sidor sedan la jag av. Jag köpte den andra när vi åkte till Miami, bara för att jag ville försöka tycka om den, jag ville försöka läsa - Jag har inte ens öppnat boken. Det går inte, hur mycket jag än försöker. Och hur är det man säger? Don't waste time being someone you're not.



No comments:

Post a Comment